Първоначално публикувано от hollyman_R
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Спортен филтър
Collapse
X
-
Е добре де, как го набута този 1 см. в повече на дължина??? Айде, на широчина 3 мм. някакси ще ги смачкам, ама 1 см... Напра`о не виждам как ше стане, ебаси... Щото са си 100 кинта горе-долу с доставката. Ако не стане - изгори, за да светиш...
Иначе и аз на същия филтър съм се спрял.
А като казваш, че върви по-добре, само на обороти над 4 000 ли имаш предвид или и на ниските, че те наште Алфи са си малко по-мудни на по-ниски? Как ти е разхода сега? Айде кажи си общо впечатленията.Last edited by hollyman_R; d.m.y г., 00:15.
Comment
-
Първоначално публикувано от hollyman_R Покажи съобщениеЕ добре де, как го набута този 1 см. в повече на дължина??? Айде, на широчина 3 мм. някакси ще ги смачкам, ама 1 см... Напра`о не виждам как ше стане, ебаси... Щото са си 100 кинта горе-долу с доставката. Ако не стане - изгори, за да светиш...
Иначе и аз на същия филтър съм се спрял.
А като казваш, че върви по-добре, само на обороти над 4 000 ли имаш предвид или и на ниските, че те наште Алфи са си малко по-мудни на по-ниски? Как ти е разхода сега? Айде кажи си общо впечатленията.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от hollyman_R Покажи съобщениеЕ добре де, как го набута този 1 см. в повече на дължина??? Айде, на широчина 3 мм. някакси ще ги смачкам, ама 1 см... Напра`о не виждам как ше стане, ебаси... Щото са си 100 кинта горе-долу с доставката. Ако не стане - изгори, за да светиш...
Иначе и аз на същия филтър съм се спрял.
А като казваш, че върви по-добре, само на обороти над 4 000 ли имаш предвид или и на ниските, че те наште Алфи са си малко по-мудни на по-ниски? Как ти е разхода сега? Айде кажи си общо впечатленията.Нали все пак е силикон некъв. Иначе за вървенето - подобрението е осезаемо, но предимно във високите обороти. Има и малка промяна в звука, става по-гърлен като стъпиш на газта. На разход не знам каква е разликата и дали изобщо има, щото не съм карал достатъчно дълго с хартиения. Само за по 2-3 дена, докато съхне спортния
166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
-
Първоначално публикувано от BillyBoy` Покажи съобщениехахахахахаха намерил си къде да питаш във Динекспрес моля те повече не ходи там за каквото и да биловерно ще има разлика във вървенето но не очакваи чудеса всичко друго което са ти казали е ташак взимаи и си слагаи един конус и мирясваи накрая стига със тези колебания допитвания и догатки утре ако доидеш на лукоила на карловска специално за теб ще донеса конуса да го видиш от вътре след 15К км отвътре как изглежда и дали има мръсотии Динекспрес а тези типове дето са ти го казали това дали са ползвали такъв вид филтри че да ти говорят такива тъпотии хаиде със здраве и приатна вечер
P.s.: истинският филтър дори само след 200-300 км. по нашите прашни пътища е вече видимо посивял от "наветрената страна" , щото улавя и спира праха, като филтъра на прахосмукачката, а спортният и след 15К си е чист като сълза, ами как няма да е, като пропуска всичко - и въздух и мръсотия. Елементарно, Уотсън!
Така че, подмяната на серийния със спортен е въпрос на личен избор - по-голяма мощност за сметка на по-къс (спортен) живот на двигателя. Щото ония дето продават скъпите спортни филтри, това последното си го спестяват в рекламите - не им отърва!!!Alfa Romeo 147 JTD 115hp+
Fiat Croma 2.4 Mjet 200hp
Comment
-
Първоначално публикувано от Zarini Покажи съобщениеКолеги, не се заблуждавайте, че спортният филтър е по-добър от серийния - препоръчан от производителя! Той затова е спортен, което значи - по-голям дебит, по-голяма мощност, но и по-ниска филтрация, по-прашен въздух в двигателя, по-къс живот!!! Всичко се съдържа в името му - СПОРТЕН, на принципа изгори, за да светиш!
P.s.: истинският филтър дори само след 200-300 км. по нашите прашни пътища е вече видимо посивял от "наветрената страна" , щото улавя и спира праха, като филтъра на прахосмукачката, а спортният и след 15К си е чист като сълза, ами как няма да е, като пропуска всичко - и въздух и мръсотия. Елементарно, Уотсън!
Така че, подмяната на серийния със спортен е въпрос на личен избор - по-голяма мощност за сметка на по-къс (спортен) живот на двигателя. Щото ония дето продават скъпите спортни филтри, това последното си го спестяват в рекламите - не им отърва!!!166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
-
ок, дотук разбрах че и реплейсмънта се маже с масло... което питах няколко мнения по горе.
добре, сега въпроса : какво е специалното масло и откъде се купува ? за BMC филтър, беше си с колата.
с какво ги перете ? с прах за пране ли ? под чешмата ?
колкото до "зареденото" масло - това не е вярно, металната решетка на филтъра е проводяща и ще го разреди веднага или за няколко минути ще се разреди през разни утечки. По скоро е възможна да е антистатично, т.е. леко проводящо, премахва евентуално статично електричество и частиците по лесно се набиват в марлята.
или пък е такова, което се наелектризира от преминаващия въздух.
Гледах го моят, две вълнообразни телени повръхноси, между тях нещо като два-три слоя марля, доста рехав ми се видя на светлина.
а като стане въпрос за филтриране на твърди частици, обикновено се дава размерът на частиците които даден филтър спира - има ли такива данни за автомобилните филтри ?Last edited by Ivo_; d.m.y г., 08:51.145 1.6TS '97
Comment
-
Първоначално публикувано от Zarini Покажи съобщениеКолеги, не се заблуждавайте, че спортният филтър е по-добър от серийния - препоръчан от производителя! Той затова е спортен, което значи - по-голям дебит, по-голяма мощност, но и по-ниска филтрация, по-прашен въздух в двигателя, по-къс живот!!! Всичко се съдържа в името му - СПОРТЕН, на принципа изгори, за да светиш!
P.s.: истинският филтър дори само след 200-300 км. по нашите прашни пътища е вече видимо посивял от "наветрената страна" , щото улавя и спира праха, като филтъра на прахосмукачката, а спортният и след 15К си е чист като сълза, ами как няма да е, като пропуска всичко - и въздух и мръсотия. Елементарно, Уотсън!
Така че, подмяната на серийния със спортен е въпрос на личен избор - по-голяма мощност за сметка на по-къс (спортен) живот на двигателя. Щото ония дето продават скъпите спортни филтри, това последното си го спестяват в рекламите - не им отърва!!!
http://www.knfilters.com/images/factstab1.gif
http://www.knfilters.com/images/factstab2.gif
http://www.knfilters.com/filter_facts.htm#MYTHS
филтрацията и пропускането на въздушния поток са много по-добри и живота му е по-дълъг. има спрейове за почистване на такива филтри и спрейове за смазване.точка
Comment
-
Първоначално публикувано от Zarini Покажи съобщениеКолеги, не се заблуждавайте, че спортният филтър е по-добър от серийния - препоръчан от производителя! Той затова е спортен, което значи - по-голям дебит, по-голяма мощност, но и по-ниска филтрация, по-прашен въздух в двигателя, по-къс живот!!! Всичко се съдържа в името му - СПОРТЕН, на принципа изгори, за да светиш!
P.s.: истинският филтър дори само след 200-300 км. по нашите прашни пътища е вече видимо посивял от "наветрената страна" , щото улавя и спира праха, като филтъра на прахосмукачката, а спортният и след 15К си е чист като сълза, ами как няма да е, като пропуска всичко - и въздух и мръсотия. Елементарно, Уотсън!
Така че, подмяната на серийния със спортен е въпрос на личен избор - по-голяма мощност за сметка на по-къс (спортен) живот на двигателя. Щото ония дето продават скъпите спортни филтри, това последното си го спестяват в рекламите - не им отърва!!!Не можеш да ме убедиш че хартиен филтър,който струва 15 лв.,и не се знае къде е произведен,е по-добър от хубавия,марков спортен филтър.Единствения недостатък на спортния филтър е,че ако се прекали със омасляването,това е пагубно за дебитомера
Ма моя е сух тип
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от Zarini Покажи съобщениеКолеги, не се заблуждавайте, че спортният филтър е по-добър от серийния - препоръчан от производителя! Той затова е спортен, което значи - по-голям дебит, по-голяма мощност, но и по-ниска филтрация, по-прашен въздух в двигателя, по-къс живот!!! Всичко се съдържа в името му - СПОРТЕН, на принципа изгори, за да светиш!
P.s.: истинският филтър дори само след 200-300 км. по нашите прашни пътища е вече видимо посивял от "наветрената страна" , щото улавя и спира праха, като филтъра на прахосмукачката, а спортният и след 15К си е чист като сълза, ами как няма да е, като пропуска всичко - и въздух и мръсотия. Елементарно, Уотсън!
Така че, подмяната на серийния със спортен е въпрос на личен избор - по-голяма мощност за сметка на по-къс (спортен) живот на двигателя. Щото ония дето продават скъпите спортни филтри, това последното си го спестяват в рекламите - не им отърва!!!и другото което е кои ти каза ``а спортният и след 15К си е чист като сълза`` виждал ли си такъв след тези километри какво представлява?маи не си!!!
АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162
Comment
-
Първоначално публикувано от Ivo_ Покажи съобщениеок, дотук разбрах че и реплейсмънта се маже с масло... което питах няколко мнения по горе.
добре, сега въпроса : какво е специалното масло и откъде се купува ? за BMC филтър, беше си с колата.
с какво ги перете ? с прах за пране ли ? под чешмата ?
...
Общо взето процедурата е проста: намокряш филтъра с препарата, оставяш го известно време да се разтворят боклуците и миеш с течаща вода в посока отвътре-навън. След това го оставяш да изсъхне сам, без да ползваш сешоари и т.н. После се пръска с маслото и го монтираш обратно. Един к-т стига за 4-5 изпирания.166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
Comment